Konu
Netinternet Hakında
26-09-2008, 16:40:28
#14
Ni-Ahmet
%70 Durumda işlem.. Olcay bey kalıyor bende çıkıyorum iftar sonrası Osman bey de gelir zaten.
Umarım bir sorun çıkmaz ve düzelir.
İyi Çalışmalar.