Hosting Şirketi Açmak
16
●1.574
- 09-09-2008, 00:19:13Alabama nin ismine aldanip kizildreli sehri sanmayin.Amerikanin en eski bilgisayar fakulteli vardir burda.Ozellikle Auburn universitesinde muhendislik egitimi dunyaca unludur.Ve gezdigim kadariyla 1-2 ufak capta datacenter var.Ama staj yapma imkani bulamadim.Cunki zaten hepsi bedava calisiyor teknik ekibinEuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2008, 00:25:07İlla ben Hosting şirketi kuracağım dersen öncelikle tek sizinle olmaz güzel bir ekip kurmanız lazım
Güzel bir ekip den kastım
Güvenilir sözleşme dahilinde çalışan kişiler.
Ekip içerisinde çalışanların tamamının bir şey bilmesine gerek yok sadece güvenilir olması gerekir.
Diğer türlü Türkiye’ye gelecekseniz düşünürseniz görüşebiliriz iş konusunda
"Cunki ortalik programci,sistem yonetici ,gereksiz muhendis dolmus." Bu sözünüze tamamen katılıyorum gerçekten Firmalar da eleman sıkıntısı çekiyor aldıkları elemanların %90 kısmı işi biliyorum diye geçinen ama hiçbirşey den anlamayan kişiler.. - 09-09-2008, 17:29:35@ni-osman : Daha detayli konusma icin msn ile goruselim
@bilgiliHost : Para biriktilip yapilacak bir is gibi gorunmuyor.Hesapladigim kadari ile 50 ile 200k usd arasinda degisiyor.(fiyat farki marka oldugundan) - 09-09-2008, 18:11:54AliDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girin tabiki , eğer bilginize güveniyorsanız çok paralar kazanabilirsiniz çünkü hep doğru yolda olacaksınız. Hosting işinden bu ülkede para kazanılmaz diyenleri anlamam. Kazananlar yok mu ? - 09-09-2008, 18:25:45usta aç walla dreamhost hostgator gibi yabancı firmalar kazanacağına bir türkün açtığı firma kazansın r10 bir paylaşım forumudur zaten öğrenende annesinin karnında öğrenmiyor bu forumda herkez senin arkadanda olacağını tahmin ediyorum inşallah herşey istedigin gibi olur
- 09-09-2008, 18:35:11Üyeliği durduruldutabi ki öyle zannetmedim fakat Alabama'da hiç datacenter duymadım.AliDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yüzden sormuştum..
dileklerinizin olması dileğiyle kolay gelsin.)

Vergi Levhalı host satışınıda oradan yapabilirsin zaten.Benim böyle bir düşüncem var 1 yıL sonra senin gibi