ihs şuanda bende giriş var ama saldırılardan ötürü tam açılmıyor zaten.
Git geller yaşıyor tüm siteler inşallah ne firmalara ne müşterilere zarar gelmez.
Geçmiş olsun tekrar.
Hocam sıkıntınız vardır doğrudur ancak her firma için konu açmaya gerek yok açılmış mevcut konu üzerinden bizde A firmasındayız bizede gitti diyebilirsiniz.
Hocam sıkıntınız vardır doğrudur ancak her firma için konu açmaya gerek yok açılmış mevcut konu üzerinden bizde A firmasındayız bizede gitti diyebilirsiniz.
Haklı olsanızda gereksiz bir mesaj olmuş. İsteyen istediği zaman başlık açar kimene