Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sıkıntınız vardır doğrudur ancak her firma için konu açmaya gerek yok açılmış mevcut konu üzerinden bizde A firmasındayız bizede gitti diyebilirsiniz.
Haklı olsanızda gereksiz bir mesaj olmuş. İsteyen istediği zaman başlık açar kimene