Konu
ihs telekomda çöktü
27-10-2019, 20:58:48
#5
izl84
Solutions adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sıkıntınız vardır doğrudur ancak her firma için konu açmaya gerek yok açılmış mevcut konu üzerinden bizde A firmasındayız bizede gitti diyebilirsiniz.
Haklı olsanızda gereksiz bir mesaj olmuş. İsteyen istediği zaman başlık açar kimene