bizim hosting şöledir böledir diye. Şimdi .Net desteğini kaldırdılar ve paketinizde .Net desteği yok ayrıyeten ücret ödemelisiniz dediler. O an anladımki adamların ticaret etiği şu müşterinin parasını al gerisi mühim değil o mantıkla çalışıyorlar artı serverlardaki kesintiler de cabası. Bulaşmayın derim
Markum.net dolandırması
11
●1.138
- 19-06-2008, 10:30:475-6 ay önce .Net destekli olarak bi hosting satın aldım daha doğrusu zorla sattılar
bizim hosting şöledir böledir diye. Şimdi .Net desteğini kaldırdılar ve paketinizde .Net desteği yok ayrıyeten ücret ödemelisiniz dediler. O an anladımki adamların ticaret etiği şu müşterinin parasını al gerisi mühim değil o mantıkla çalışıyorlar artı serverlardaki kesintiler de cabası. Bulaşmayın derim
- 19-06-2008, 11:57:15Başlangıç paketi fakat konuşurken bana .Net desteği vereceklerini sölediler ki nitekim 7 aydır .Net desteği ile birlikte kullanıyordum.. Bugün silmişler .Net desteğini ayrıca para ödeyip alın diyorlarKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla domain konusunda çalışmadım zaten hesabımıda sildireceğim az sonra
markum.netten 4-5 aylık daha var hostingim ama onların olsun ticareti bilmeyen başta parayı alıp ondan sonra olmaz diyenlerle asla çalışmam