• 19-06-2008, 10:30:47
    #1
    5-6 ay önce .Net destekli olarak bi hosting satın aldım daha doğrusu zorla sattılar bizim hosting şöledir böledir diye. Şimdi .Net desteğini kaldırdılar ve paketinizde .Net desteği yok ayrıyeten ücret ödemelisiniz dediler. O an anladımki adamların ticaret etiği şu müşterinin parasını al gerisi mühim değil o mantıkla çalışıyorlar artı serverlardaki kesintiler de cabası. Bulaşmayın derim
  • 19-06-2008, 11:09:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Markumu sadece Domain için kullaniyorum hostda ne durumdalar bilmiyorum ama domain işinde iyiler
  • 19-06-2008, 11:10:29
    #3
    Domain Firması Olarak bi Sorun Yaşamadım Ama Host hiç kullanmadım
  • 19-06-2008, 11:17:05
    #4
    domain olaylarını seviyorum ama hostları pahalı geldi..
  • 19-06-2008, 11:35:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Domainde 1 numaralar.
    çoğu yer yönlendirmeye ve parkinge para isterken, markumda bunlar ücretsiz.
  • 19-06-2008, 11:43:32
    #6
    Markum'daki hostinginiz paketi hangisi? Başlangıç, Eko, İdeal vs... Bu paketlerden hangisine sahipsiniz?
  • 19-06-2008, 11:50:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    markum u sadece domain için kullanacaksın
  • 19-06-2008, 11:57:15
    #8
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markum'daki hostinginiz paketi hangisi? Başlangıç, Eko, İdeal vs... Bu paketlerden hangisine sahipsiniz?
    Başlangıç paketi fakat konuşurken bana .Net desteği vereceklerini sölediler ki nitekim 7 aydır .Net desteği ile birlikte kullanıyordum.. Bugün silmişler .Net desteğini ayrıca para ödeyip alın diyorlar

    Valla domain konusunda çalışmadım zaten hesabımıda sildireceğim az sonra markum.netten 4-5 aylık daha var hostingim ama onların olsun ticareti bilmeyen başta parayı alıp ondan sonra olmaz diyenlerle asla çalışmam
  • 19-06-2008, 12:01:56
    #9
    Yanlış bilmiyorsam Markum'un Başlangıç Paketlerinde ASP .NET desteği hiç olmadıydı.