Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Markum'daki hostinginiz paketi hangisi? Başlangıç, Eko, İdeal vs... Bu paketlerden hangisine sahipsiniz?
Başlangıç paketi fakat konuşurken bana .Net desteği vereceklerini sölediler ki nitekim 7 aydır .Net desteği ile birlikte kullanıyordum.. Bugün silmişler .Net desteğini ayrıca para ödeyip alın diyorlar

Valla domain konusunda çalışmadım zaten hesabımıda sildireceğim az sonra markum.netten 4-5 aylık daha var hostingim ama onların olsun ticareti bilmeyen başta parayı alıp ondan sonra olmaz diyenlerle asla çalışmam