5-6 ay önce .Net destekli olarak bi hosting satın aldım daha doğrusu zorla sattılar

bizim hosting şöledir böledir diye. Şimdi .Net desteğini kaldırdılar ve paketinizde .Net desteği yok ayrıyeten ücret ödemelisiniz dediler. O an anladımki adamların ticaret etiği şu müşterinin parasını al gerisi mühim değil o mantıkla çalışıyorlar artı serverlardaki kesintiler de cabası. Bulaşmayın derim