• 05-05-2018, 20:01:49
    #10
    Zamanında Dilrubabilişim Radoreye borç takıp kaçtığında firmaların yerdekleri almasında ciddi rol oynayan sayfa.net (engin bey) hakkı ödenmez

    Umarım tekrar düşünürler
  • 05-05-2018, 20:05:51
    #11
    Son kesintiden sonra radore çok kişinin canını yaktı.
  • 05-05-2018, 20:08:49
    #12
    üzüldüm, Engin bey bu sektör de nadir insanlardandır... 19 yıl dile kolay. Haklarında hayırlısı olsun.
  • 05-05-2018, 20:24:37
    #13
    2 günlük kesinti ile ortalama 4 saat; kaçmak nedir yahu? Nerede kalite belgeniz.
  • 05-05-2018, 20:31:01
    #14
    Üzücü bir haber.
  • 05-05-2018, 20:33:46
    #15
    Kendilerinin de "yıllık 22 saat kesinti hakkımız vardı" biçimindeki ısrarları umudumuzu tüketmiştir. Türkiye'de kurumsallık anlayışı bu. Üzüldüm bende
  • 05-05-2018, 20:38:08
    #16
    Kurumsal Üye
    Yazık oldu gerçekten.. Hakkında hayırlısı olsun.
  • 05-05-2018, 21:26:45
    #17
    Kendisi çok yapıcı ve müşterilerini en yakın dostu fibi görüp, en iyi hizmet almayı sağlıyordu.Ondan Allah razı olsun.
    İnşallah bir daha düşünür / düşünürler.
  • 05-05-2018, 21:39:01
    #18
    Yerinde bir karar olmuş. Seneler önce Sayfa.net'den hizmet almıştım. Yine radore yüzünden 1 hafta arayla 2 kez diskim yanmış, tüm varımı yoğumu kaybetmiştim (r10'un veri kaybettiği dönem). Suçlu her ne kadar Radore olsa da, Radore'yi destekleyip, orada hizmet vermeye devam edenler bu sonucu iyi görmeliler. Takım tutar gibi veri merkezi tutmamayı öğrenir insanlar belki.