Yerinde bir karar olmuş. Seneler önce Sayfa.net'den hizmet almıştım. Yine radore yüzünden 1 hafta arayla 2 kez diskim yanmış, tüm varımı yoğumu kaybetmiştim (r10'un veri kaybettiği dönem). Suçlu her ne kadar Radore olsa da, Radore'yi destekleyip, orada hizmet vermeye devam edenler bu sonucu iyi görmeliler. Takım tutar gibi veri merkezi tutmamayı öğrenir insanlar belki.