• 12-03-2017, 15:46:50
    #1
    Merhabalar,

    Natro Hosting üzerinde 2015 sonrasında kurmuş olduğum wordpress blogumda, panel üzerinden güncelleme yapamadığımı fark ettim. Natro çalışanlarına ticket açtım, saolsunlar hızlıca cevapladılar.

    Bana dedikleri cevap; siteniz 2015 yıllarında kurulmuş, bu yüzden eski bir sunucumuzda durmaktadır. Bu eski sunucumuzda olduğundan otomatik güncelleme yapamazsınız. Sitenizin full backup'ını alın, sitenizi sistemimizden silin, sonrasında daha güncel olan sunucumuza upload edip, taşıyın..

    Ben bir sürü hosting firması kullandım, hiç böyle bir cevap ile karşılaşmadım. Sitemi yeni sunucunuza taşırmısınız dedim, onu da kabul etmediler.

    Şimdi sizlere sormak istiyorum, aranızda hiç böyle bir sorun ile karşılaşan oldu mu? Eski sunucudan, güncel sunucuya taşınma işini ben mi yapmalıyım?

    Diğer hosting firmaları, siz bu durum da ne yapıyorsunuz? Ben mi haksızım? Görüşlerinizi merak ediyorum.
  • 12-03-2017, 15:56:51
    #2
    Her firmanın politikası farklı olduğundan dolayı bu konuda yorum yapmamız yanlış olur diye düşünüyorum.
    Ancak ilgili firma çalışanlarının belki de insiyatif gereği yardımcı olmaları gerekirdi diye tahmin ediyorum.
  • 12-03-2017, 16:06:19
    #3
    Yedek işlemleri firmadan firmaya değişiyor. İsimtescilde de bu gibi işlemler için 10$ (usd) istemekteler. Tamamen firma prosedürü..
  • 12-03-2017, 17:04:37
    #4
    Tamamen firma prosedürüne bağlı olarak yedek işlemleri yapılmaktadır.
  • 12-03-2017, 18:27:18
    #5
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her firmanın politikası farklı olduğundan dolayı bu konuda yorum yapmamız yanlış olur diye düşünüyorum.
    Ancak ilgili firma çalışanlarının belki de insiyatif gereği yardımcı olmaları gerekirdi diye tahmin ediyorum.
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek işlemleri firmadan firmaya değişiyor. İsimtescilde de bu gibi işlemler için 10$ (usd) istemekteler. Tamamen firma prosedürü..
    HepTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen firma prosedürüne bağlı olarak yedek işlemleri yapılmaktadır.
    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim, ama benim takıldığım nokta. Siz güncel olmayan sunucumuzdaymışsınız, sitenizi silin güncel sunucumuza ekleyin demeleri. Ben bu işlemin hosting firması tarafından gerçekleştirilmesi gerektiğini düşünüyorum.
  • 12-03-2017, 21:22:09
    #6
    KatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim, ama benim takıldığım nokta. Siz güncel olmayan sunucumuzdaymışsınız, sitenizi silin güncel sunucumuza ekleyin demeleri. Ben bu işlemin hosting firması tarafından gerçekleştirilmesi gerektiğini düşünüyorum.
    Muhtemelen eski versiyon çalışan php uygulamaları için server güncellenmiyor olabilir.
  • 12-03-2017, 21:40:33
    #7
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen eski versiyon çalışan php uygulamaları için server güncellenmiyor olabilir.
    Malesef öyleşmiş, ama bu taşıma işlemini benden istemeleri çok garibime gitti. Sonuçta ben seçmiyorum, hangi sunucu üzerinde olacağımı.
  • 12-03-2017, 21:41:47
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    natro kendini bence hiçççç güncelleyemiyor...Hep eski kafa hep eski yöntemler...yıllar önce bu sebebplerden dolayı bıraktım...hala da girmem sitelerine
  • 12-03-2017, 23:01:31
    #9
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim, ama benim takıldığım nokta. Siz güncel olmayan sunucumuzdaymışsınız, sitenizi silin güncel sunucumuza ekleyin demeleri. Ben bu işlemin hosting firması tarafından gerçekleştirilmesi gerektiğini düşünüyorum.
    Sunucu güncelleştirmesi veya taşınma işlemi için her ay veya 2 ayda bir sitenin 1 gün kapalı kalması yerine ve sürekli ip adresinizin değişmesi yerine ne güzel işte sitenizi kurmuşsunuz ve 2 yıldır hiç oynamamış yerinden ve size teknik ekip demişki sitenizin yedeğini alıp hostunuzu silip tekrar kurup dosyalarınızı ekleyebilirsiniz. Bence sorunsuz ulaşabildiğiniz yedekleriniz var ve siteniz şu anda da sorunsuz çalışıyor. Bence herşeyi pırkalamamak lazım. Birde herşeyi devletten beklememek lazım. Kimse sizin sitenizi sizden iyi bilemez. Hangi dosyalarda sql bağlantısı var, scriptin neresini mıncıkladınız v.s. Sonuçta natro da sql i silip tekrar oluşturursanız farklı bir ip vercek ve tüm kısımların editlenmesi lazım. Bende Natro çalışanı olsaydım bende bu topa girmezdim. Kendi siteniz. Kendi emeğiniz. Eşşeğe semeri ağır gelmezmiş. Bende kendim taşıyorum. Banada ağır gelmiyor.