Merhabalar,
Natro Hosting üzerinde 2015 sonrasında kurmuş olduğum wordpress blogumda, panel üzerinden güncelleme yapamadığımı fark ettim. Natro çalışanlarına ticket açtım, saolsunlar hızlıca cevapladılar.
Bana dedikleri cevap; siteniz 2015 yıllarında kurulmuş, bu yüzden eski bir sunucumuzda durmaktadır. Bu eski sunucumuzda olduğundan otomatik güncelleme yapamazsınız. Sitenizin full backup'ını alın, sitenizi sistemimizden silin, sonrasında daha güncel olan sunucumuza upload edip, taşıyın..
Ben bir sürü hosting firması kullandım, hiç böyle bir cevap ile karşılaşmadım. Sitemi yeni sunucunuza taşırmısınız dedim, onu da kabul etmediler.
Şimdi sizlere sormak istiyorum, aranızda hiç böyle bir sorun ile karşılaşan oldu mu? Eski sunucudan, güncel sunucuya taşınma işini ben mi yapmalıyım?
Diğer hosting firmaları, siz bu durum da ne yapıyorsunuz? Ben mi haksızım? Görüşlerinizi merak ediyorum.
Natro Hosting - Wordpress Güncelleme Sorunu
8
●915
- 12-03-2017, 18:27:18PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCevaplarınız için çok teşekkür ederim, ama benim takıldığım nokta. Siz güncel olmayan sunucumuzdaymışsınız, sitenizi silin güncel sunucumuza ekleyin demeleri. Ben bu işlemin hosting firması tarafından gerçekleştirilmesi gerektiğini düşünüyorum.HepTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2017, 21:22:09Muhtemelen eski versiyon çalışan php uygulamaları için server güncellenmiyor olabilir.KatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2017, 21:40:33Malesef öyleşmiş, ama bu taşıma işlemini benden istemeleri çok garibime gitti. Sonuçta ben seçmiyorum, hangi sunucu üzerinde olacağımı.Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2017, 21:41:47natro kendini bence hiçççç güncelleyemiyor...Hep eski kafa hep eski yöntemler...yıllar önce bu sebebplerden dolayı bıraktım...hala da girmem sitelerine
- 12-03-2017, 23:01:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sunucu güncelleştirmesi veya taşınma işlemi için her ay veya 2 ayda bir sitenin 1 gün kapalı kalması yerine ve sürekli ip adresinizin değişmesi yerine ne güzel işte sitenizi kurmuşsunuz ve 2 yıldır hiç oynamamış yerinden ve size teknik ekip demişki sitenizin yedeğini alıp hostunuzu silip tekrar kurup dosyalarınızı ekleyebilirsiniz. Bence sorunsuz ulaşabildiğiniz yedekleriniz var ve siteniz şu anda da sorunsuz çalışıyor. Bence herşeyi pırkalamamak lazım. Birde herşeyi devletten beklememek lazım. Kimse sizin sitenizi sizden iyi bilemez. Hangi dosyalarda sql bağlantısı var, scriptin neresini mıncıkladınız v.s. Sonuçta natro da sql i silip tekrar oluşturursanız farklı bir ip vercek ve tüm kısımların editlenmesi lazım. Bende Natro çalışanı olsaydım bende bu topa girmezdim. Kendi siteniz. Kendi emeğiniz. Eşşeğe semeri ağır gelmezmiş. Bende kendim taşıyorum. Banada ağır gelmiyor.KatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle