Firma ile karşılıklı görüşmeler sonucunda firma benden özür dilemiş ve konu kapanmıştır.


bende sizden özür dilerim ayrıca konuyu silerseniz sevinirim.

Kolay gelsin.

NOT : Konu logları mevcuttur, dileyene logları yollayabilirim.