Vefat - Aramızdan Ayrılanlar
Firma ile karşılıklı görüşmeler sonucunda firma benden özür dilemiş ve konu kapanmıştır.
bende sizden özür dilerim ayrıca konuyu silerseniz sevinirim.
Kolay gelsin.
NOT : Konu logları mevcuttur, dileyene logları yollayabilirim.