• 12-09-2005, 22:31:40
    #28
    Gecmis olsun.İnsallah bu mesajı okuyan 1-2 kisi bile olsa senin hatana dusmez.
  • 13-09-2005, 00:40:46
    #29
    Üyeliği durduruldu
    artık nedense insanları mesaj sayılarına gore degerlendirmeye basladim ben. cunku belli bir kısım war ki foruma sadece başkalarını yermek,aşağılamak için giriyor,forumda tatsızlık cıkarıyor ve bu durumdan mutlu oluyor.


    imzalar her mesajın altında cıkar. yeni konu acsan da msja cevap yazsan da imza cıkar.bunu bilmedigin icin soyluyorum!

    azıcık bilginiz olsa bu konunun birçok kişinin başına geldigini ve ne tür sıkıntılar çektiğini bilirsiniz .(sitem db hatası werdigi zaman ben kıvranıyorum burda,diger arkadaslarin butun emekleri yok oluyo bi anda)

    konuyu alakasız bir noktaya getirmişsiniz.host konusuna bile turklugu karistirmissiniz.

    siz olsanız olsanız ahmetin okul arkadaşı olursunuz...

    edit : kaan, bilgi için teşekkürler bu arada sitende başarılar, bol hitler
  • 13-09-2005, 08:28:17
    #30
    usekes adlı üyeden alıntı:

    siz olsanız olsanız ahmetin okul arkadaşı olursunuz...

    edit : kaan, bilgi için teşekkürler bu arada sitende başarılar, bol hitler
    Ahmete bizden selamlar yollayın
    Tesekkurler usekes
  • 13-09-2005, 14:47:46
    #31
    Üyeliği durduruldu
    eleştirileriniz olumlu veya olumsuz olabilir fakat karşınızdaki insanı rencide etmeniz hoş değil
  • 13-09-2005, 21:34:23
    #32
    Misafir
    usekes adlı üyeden alıntı:
    artık nedense insanları mesaj sayılarına gore degerlendirmeye basladim ben. cunku belli bir kısım war ki foruma sadece başkalarını yermek,aşağılamak için giriyor,forumda tatsızlık cıkarıyor ve bu durumdan mutlu oluyor.


    imzalar her mesajın altında cıkar. yeni konu acsan da msja cevap yazsan da imza cıkar.bunu bilmedigin icin soyluyorum!

    azıcık bilginiz olsa bu konunun birçok kişinin başına geldigini ve ne tür sıkıntılar çektiğini bilirsiniz .(sitem db hatası werdigi zaman ben kıvranıyorum burda,diger arkadaslarin butun emekleri yok oluyo bi anda)

    konuyu alakasız bir noktaya getirmişsiniz.host konusuna bile turklugu karistirmissiniz.

    siz olsanız olsanız ahmetin okul arkadaşı olursunuz...

    edit : kaan, bilgi için teşekkürler bu arada sitende başarılar, bol hitler

    +1 tamamen katılıyorum
  • 13-09-2005, 22:16:22
    #33
    Misafir
    hosting işinin Türkiye deki halini çok iyi anlatmışın tebrikler..
  • 14-09-2005, 00:24:48
    #34
    Turkiye internetinin en buyuk acısı belkide