• 11-02-2014, 21:31:30
    #10
    şuan 6 aylık hosting hizmetim var ama boşta duruyor..lanet ettim süresinin bitmesini bekliyorum
  • 11-02-2014, 22:09:06
    #11
    Ben de korkmaya başlamıştım, ne zamandan beri şikayet gelmiyor hayırdır diye merak ediyordum. Bu kadar ara vermeyin yahu, arada bir host alıp, resel alıp yazın. Çalışma şeklini değiştirip profesyonelliğe adım atmaya mı başladılar falan diye acaip düşüncelere kapılmaya başlamıştım. Hele şükür aynen devam ediyorlarmış. Nazar değmesin.
  • 11-02-2014, 22:53:49
    #12
    hacettepe34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'nin en büyük şirketi sloganı ile yola çıkan isimtescil alınan silverpakette 2 platfom kullanıyor.

    Bu platform linux ve windows yanlışlıkla platfom geçişi yapmayın sakın. Çünkü yedekler geriye gelmiyor.

    Firma bir sunucuyu bölüp satıyor ve komple yedek alması gerekıyor. Silindiği zaman normalde geri dönmesi gerekmez mi?

    10 adet domainimin yedekleri uçtu.

    Böyle birşey varmı biri açıklasın.
    bu firmadan hosting hizmeti alan kaldı mı...
  • 18-02-2014, 09:16:56
    #13
    İsim tescil den adı üstünde sadece isim alınır