Ben de korkmaya başlamıştım, ne zamandan beri şikayet gelmiyor hayırdır diye merak ediyordum. Bu kadar ara vermeyin yahu, arada bir host alıp, resel alıp yazın. Çalışma şeklini değiştirip profesyonelliğe adım atmaya mı başladılar falan diye acaip düşüncelere kapılmaya başlamıştım. Hele şükür aynen devam ediyorlarmış. Nazar değmesin.