• 07-12-2013, 04:31:01
    #1
    onofis den aldığım 8 domainime el koydular..şuan mahkemelik durumdayız..kesinlikle uzakdurun derim çünkü 7-8 ay geçmesine rağmen domainlerimi alamadım. Adamların tek gekçeleri ise; wordpress sunucularını yoruyormus.. Evdeki kendi bilgisayarımı sunucu yapsam onofis.com dan daha kaliteli olur o derece..
  • 07-12-2013, 05:19:58
    #2
    Doğrumu anladım acaba ?

    Siteler cpu aştığı için domainlerinizde bir şekilde kitlendi , yönetim hakkınız elinizden alındı ?
  • 07-12-2013, 09:55:44
    #3
    Gasp ettiler resmen..
  • 07-12-2013, 14:01:07
    #4
    domainlerinizin kontrolünü size vermiyorlar mı yoksa hostlarınızı mı kapattılar
  • 07-12-2013, 14:50:38
    #5
    hosslardan vazgeçtim domainlerimi de vermediler..