onofis den aldığım 8 domainime el koydular..şuan mahkemelik durumdayız..kesinlikle uzakdurun derim çünkü 7-8 ay geçmesine rağmen domainlerimi alamadım. Adamların tek gekçeleri ise; wordpress sunucularını yoruyormus.. Evdeki kendi bilgisayarımı sunucu yapsam onofis.com dan daha kaliteli olur o derece..