Ne yaptım ne ettim ama şu hosting konusunda bir yüzüm gülmedi.
KarıncaHosting'de bir sorunum yok diyordum ki Google tarafından hiçbir şekilde sitelerime erişimin olmadığını farkettim.
Gmail üzerine tanımladığım mailimi okuyamıyor timeout hatası oluyor,
Google webmaster üzerinde tanımladığım Sitemap,xml i okuyamıyor,
Google sitemi tarayamıyor vs vs.
Sitem SEO kaynaklı olan bir kaynağa sahip iken bu başıma gelen gerçekten rezalet.
Bana servisi satan arkadaş banlanmış, bu konu hakkında başka bir bilgisi olan var mı?
Selamlar,
Tutku
KarıncaHosting rezaleti
10
●1.779
- 24-11-2013, 22:58:27bende 2 sene önce kullandım o firmayı. Gerçekten çok rezil oldum. Bi panel verdiler o zamanda pek bilmiyordum plesk yada diğeri ama cpanel değildi kesin eminim. domainimi ne transfer edebiliyorum nede hostta istediğim değişikleri yapabiliyordum. Allah yardım etsin kardeşim.
- 28-11-2013, 00:51:21Uzun suredir karincahosting ile calisiyorum ama belirttiginiz sorunlari yasamadim. Tamam en iyidi degiller ama en azindan ticketlara cevap veriyorlar ve yaklaşık 2,3 senedir panelim cpanel.
Keske her firma ticketa onlar gibi cevap verse hemen neler gordum arayinca acmayanlar , ticketa 1 hafta sonra cevap verenler ..vs ama dedigim gibi karincahosting de boyle bi sorun "yasamadim " (mobilim) - 10-12-2013, 22:28:39ne zman bu kategoriyi açsam Karınca Hosting başlığı görüyorum
yıllar önce yaşadığım sorunlar devam ediyor.
- 30-12-2013, 16:25:53Limit vermeseler daha iyi hacımStxTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%5 nedir yav insaf..
- 02-01-2014, 11:10:40Katılıyorum arkadaşa. Ben Karıncahosting'ten 10 15 gün önce ayrıldım farklı bir firmayla çalışmaya başladım.durancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karıncahosting'ten ayrılma sebebim hem ufak tefek sitelere ulaşamama problemleri baş göstermesi hemde r10'dan banlanmış olmaları.
Fakat çalıştığım süre zarfında yazdığım her ticket'a en geç 1-2 saat içinde yanıt vermişlerdir. Niyet olarak iyi niyetli insanlardır. - 07-08-2014, 20:11:17Benden baska sorunu olan varmı diye bakıyordum neler varmıs son 3 ayda rezaletler serisi oldu bu firma 5 ayrı hesap bulunduruyordum oysaki sistemlerinde
ilk once yedek almadan sitemi sildiler sonra zaten 3 aydır tekleyen mailler gonder al yapmaz oldu bunlara verdikleri geciştirme cevaplarla unutuyordumki
1 ayda yapılamayan transfer işleminden sonra ucret iadesi ile ilgili sordugum tickete de cevap vermemeye basladılar arkadaşlar
Karincahosting bence bitmiştir hepimize geçmiş olsun ben artık 1 lirada daha vererek onuda kaybetmek istemem.
yıllar önce yaşadığım sorunlar devam ediyor.
%5 nedir yav insaf..