Benden baska sorunu olan varmı diye bakıyordum neler varmıs son 3 ayda rezaletler serisi oldu bu firma 5 ayrı hesap bulunduruyordum oysaki sistemlerinde
ilk once yedek almadan sitemi sildiler sonra zaten 3 aydır tekleyen mailler gonder al yapmaz oldu bunlara verdikleri geciştirme cevaplarla unutuyordumki
1 ayda yapılamayan transfer işleminden sonra ucret iadesi ile ilgili sordugum tickete de cevap vermemeye basladılar arkadaşlar

Karincahosting bence bitmiştir hepimize geçmiş olsun ben artık 1 lirada daha vererek onuda kaybetmek istemem.