bende 2 sene önce kullandım o firmayı. Gerçekten çok rezil oldum. Bi panel verdiler o zamanda pek bilmiyordum plesk yada diğeri ama cpanel değildi kesin eminim. domainimi ne transfer edebiliyorum nede hostta istediğim değişikleri yapabiliyordum. Allah yardım etsin kardeşim.