Arkadaşlar şu an 2 adet hostum aktifbilişim'de bulunmakta şu an siteler kapalı msn de kimseler yok ne oldu bilmiyorum.
Bir açıklama bekliyorum..
AktifBilişim'e ne oldu ?
5
●757
- 24-12-2007, 16:28:31Üyeliği durduruldu
- 24-12-2007, 16:35:24Şu an msn de yoklar evet. Sunucu değişim çalışmaları var. Bu gece aktif olacak siteler. Keşke bir arasaydınız. =)tahirgenctog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2007, 20:10:54Üyeliği durdurulduArkadaşlar 24 saat msn destek istiyor sanki telefon kıtlığı gelmiş...kædævræ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kınıyorummmmmmmmmm