kædævræ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
profilde yazan yaşın ""25"" doğru ise burda bu konuyu açman gereksiz bence adam 24 saat msn de olmak zorunda telefon ettin mi ?
Arkadaşlar 24 saat msn destek istiyor sanki telefon kıtlığı gelmiş...

kınıyorummmmmmmmmm