• 18-02-2013, 13:57:08
    #1
    1haftadir sitelerim kapalı mysql calismiyor adamlara ulaşamıyorum ticket açtım Livezilla ya not bıraktım yok. Neden hep ilk sene iyi gider ikinci sene cılkı çıkar bu işlerin.
  • 18-02-2013, 13:59:33
    #2
    200 TL de taktı gitti

    Elemanın sitesi şu an bende açık
  • 18-02-2013, 14:00:00
    #3
    Bir hafta iyi sabretmişsiniz hocam.
    Tel : 0 ( 850 ) 610 01 55
    Buradaki numarayı aramayı denedinizmi?
  • 18-02-2013, 14:44:24
    #4
    salsa77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1haftadir sitelerim kapalı mysql calismiyor adamlara ulaşamıyorum ticket açtım Livezilla ya not bıraktım yok. Neden hep ilk sene iyi gider ikinci sene cılkı çıkar bu işlerin.
    Web sitenizi pm ile alabilirmiyim? Ticket açtığınıza dair birde ekran görüntüsü gereklidir.

    Sedat Tekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 TL de taktı gitti

    Elemanın sitesi şu an bende açık
    Bu tür bir durumla ilgili kanıtınız mevcutmudur?
  • 18-02-2013, 14:48:16
    #5
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web sitenizi pm ile alabilirmiyim? Ticket açtığınıza dair birde ekran görüntüsü gereklidir.



    Bu tür bir durumla ilgili kanıtınız mevcutmudur?
    Link sattım arkadaşa 400 TL değerinde 200 ünü verdi kalanını vermedi bende zamanı gelince kaldırdım linkleri benim için dolandırılma durumu yok.
    Para yoksa hizmette yok
  • 23-03-2013, 07:59:26
    #6
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir hafta iyi sabretmişsiniz hocam.
    Tel : 0 ( 850 ) 610 01 55
    Buradaki numarayı aramayı denedinizmi?
    Tabiki denedim livezillaya jackez mesaj attım ticket açtım bende başka sabit teli vardı ordan aradım domain e whois çektim orda çıkan teli aradım daha ne yapayım?

    HTC Sensation XE cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:59:26 -->-> Daha önceki mesaj 07:52:35 --

    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web sitenizi pm ile alabilirmiyim? Ticket açtığınıza dair birde ekran görüntüsü gereklidir.



    Bu tür bir durumla ilgili kanıtınız mevcutmudur?
    Açtığım ticket yerinde dursa verirdim ss ama yok onlardan iste livezillaya baksınlar belki ordaki duruyordur :-)

    HTC Sensation XE cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.
  • 25-03-2013, 18:43:31
    #7
    Probleminiz hala devam etmektemidir?
  • 25-03-2013, 21:56:03
    #8
    Yok olması normal piyasaya çıkarkende spam mailler ile meşhur olmuştu...
  • 26-03-2013, 07:18:08
    #9
    Taşındım bilmiyorum şuan ne durumda.

    HTC Sensation XE cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.