1haftadir sitelerim kapalı mysql calismiyor adamlara ulaşamıyorum ticket açtım Livezilla ya not bıraktım yok. Neden hep ilk sene iyi gider ikinci sene cılkı çıkar bu işlerin.
Web sitenizi pm ile alabilirmiyim? Ticket açtığınıza dair birde ekran görüntüsü gereklidir.
200 TL de taktı gitti
Elemanın sitesi şu an bende açık
Bu tür bir durumla ilgili kanıtınız mevcutmudur?