salsa77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1haftadir sitelerim kapalı mysql calismiyor adamlara ulaşamıyorum ticket açtım Livezilla ya not bıraktım yok. Neden hep ilk sene iyi gider ikinci sene cılkı çıkar bu işlerin.
Web sitenizi pm ile alabilirmiyim? Ticket açtığınıza dair birde ekran görüntüsü gereklidir.

Sedat Tekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200 TL de taktı gitti

Elemanın sitesi şu an bende açık
Bu tür bir durumla ilgili kanıtınız mevcutmudur?