• 13-02-2013, 17:51:00
    #19
    Ne firmalar gördük yedekle bile uğraşmadan direk firma kapatanlar,arkadaş burada açıklama yapıcam demiş kışkırtıcı mesajlar atıyorsunuz.Demek ki bu adama karşı bir gareziniz var madem bu kadar tahammül edemiyorsunuz hosting satış kategorisinde aynı özelliklerde host satan çok kişi var onlardan alın.Bizde mağdur olduk 1 hafta siteler kapandı 2 hafta kapandı ama kimseye sövmedik soyuna sopuna forumun bir seviyesi var onu da düşürmeyin.

    Karınca hostingi tanımam etmem konuda gördüğümü yazıyorum.
  • 13-02-2013, 17:52:49
    #20
    Şahin DAĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Sürekli olarak aynı sorular yöneltiliyor ve sürekli olarak r10'da belirli üyeler tarafından adımız geçen başlıklar provake ediliyor herkezin bir sabrı var herkes insan sizin karşınızda robot yok.

    Forum moderatörü Ufuk gedik bey'in talebi üzerine forumda açıklama yapacaktım daha mesajımı yazmadan dalga geçilmeye başlanmış bizim emeğimiz bukadar ucuz değil. Sorun ile hala uğraşıyoruz şurada insan gibi açıklama yapalım dedik içine ettiniz.


    Biraz delikanlı adam ol befo U dönüşü yapma. Sen bana soysuz diyemezsin. Burada yazdığın mesajları düzelt. İlk yazdığın mesajları yaz senin nekadar aşağılık biri olduğunu r10 üyeleri görsün

    Mesajını hagi amaçla yazdığını salak olmadığımdan tahmin edebiliyorum. Linç ve tahrik kültürünüzü bir webmaster forumuna bulaştırmaya çalışıyorsunuz allah sizi ıslah eder inşallah
    Alıntı yapmışsın mesaj orda görüyo herkes. Tıpkı senin insan olmadığını gördükleri gibi.
    Hem suçlu hem güçlü pişkin ya.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:52:49 -->-> Daha önceki mesaj 17:51:29 --

    mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne firmalar gördük yedekle bile uğraşmadan direk firma kapatanlar,arkadaş burada açıklama yapıcam demiş kışkırtıcı mesajlar atıyorsunuz.Demek ki bu adama karşı bir gareziniz var madem bu kadar tahammül edemiyorsunuz hosting satış kategorisinde aynı özelliklerde host satan çok kişi var onlardan alın.Bizde mağdur olduk 1 hafta siteler kapandı 2 hafta kapandı ama kimseye sövmedik soyuna sopuna forumun bir seviyesi var onu da düşürmeyin.

    Karınca hostingi tanımam etmem konuda gördüğümü yazıyorum.
    Sen ne boş beleş konuşuyorsun arkadaş. Adama garezim olsa niye gidip hosting alayım?

    3 gündür siteler kapalı ben sitem etmiyimde kim etsin? İlk ahlaksızlığı yapan o.
  • 13-02-2013, 17:55:11
    #21
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntı yapmışsın mesaj orda görüyo herkes. Tıpkı senin insan olmadığını gördükleri gibi.
    Hem suçlu hem güçlü pişkin ya.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:52:49 -->-> Daha önceki mesaj 17:51:29 --



    Sen ne boş beleş konuşuyorsun arkadaş. Adama garezim olsa niye gidip hosting alayım?

    3 gündür siteler kapalı ben sitem etmiyimde kim etsin? İlk ahlaksızlığı yapan o.
    benim sitem 2 hafta kapalı kaldı.Karşımda muhattap alacak bir kişi bile yoktu adam burada açıklama yapıcam demiş.Bekle bakalım ne diyecek -trade hakkın var kullanmışsın zaten ne diye kışkırtıcı mesajlar yazıyorsun.
  • 13-02-2013, 17:55:52
    #22
    Aciz insan şikayet edermiş cidden yaw insanlar hiç durumdan anlamıyor. E biliyorsan sen yap bu işi...
  • 13-02-2013, 18:01:16
    #23
    sunucuoptimizasyon.com
    Açıklama yapılacağı zaman konunun kilidini açtırınız, açıklama yapıldıktan sonra gerekli cezalar uygulanacaktır, kahvehane değil burası ağzınıza geleni söyleyemessiniz.
  • 14-02-2013, 00:01:46
    #24
    Misafir
    1 hafta sonra gelin öyle yapın açıklamanızı, eğer döndükten sonra da bu tavırla devam ederseniz bir daha bu platformda tek kelime dahi yazamazsınız..
    • yazarcizer
    • redbutterfly
    • LeoS
    yazarcizer, redbutterfly, LeoS ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.