Alıntı yapmışsın mesaj orda görüyo herkes. Tıpkı senin insan olmadığını gördükleri gibi.
Hem suçlu hem güçlü pişkin ya.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:52:49 -->-> Daha önceki mesaj 17:51:29 --
Sen ne boş beleş konuşuyorsun arkadaş. Adama garezim olsa niye gidip hosting alayım?
3 gündür siteler kapalı ben sitem etmiyimde kim etsin? İlk ahlaksızlığı yapan o.
benim sitem 2 hafta kapalı kaldı.Karşımda muhattap alacak bir kişi bile yoktu adam burada açıklama yapıcam demiş.Bekle bakalım ne diyecek -trade hakkın var kullanmışsın zaten ne diye kışkırtıcı mesajlar yazıyorsun.