• 26-01-2013, 13:42:16
    #1
    Eskiden hotmail facebook hesaplarını ele geçirmeye çalışırlardı. Artık spam mail gönderecek hosting kalmamaya başlayınca, normail mail hesaplarını ele geçirip spam göndermeye çalışıyorlar.
    Lütfen mod'lar yanlışlıkla veya bilerek kendilerine bu tür mailler gelirse, forumda bu ip'leri taratıp, eğer kişi bu forumdaysa teşhir edip banlamalarını istiyorum...
    (Gerçi yazılan Türkçeye bakılırsa Türk olmayadabilir)

    Gelen mail örneği:

    Gönderen adı: Sistem Yöneticisi
    Gönderen mail: upgradeunit@mail2webmaster.com
    Başlık: Posta Kutunuz!‏

    mesaj:

    Alıntı
    DIKKAT;

    Posta kutunuz yöneticiniz tarafindan ayarlanan, su anda 10.9GB çalisan
    olarak 5GB olan depolama sinirini asti, posta kutunuza yeniden onaylayana
    kadar yeni posta göndermek veya almak mümkün olmayabilir. Için yeniden
    dogrulamak posta kutunuzu asagidaki su bilgileri gönderin:

    Adi:
    Kullanici Adi:
    Sifre:
    Sifreyi tekrar yazin:
    E-posta Adresi:
    Telefon Numarasi:

    Posta kutunuzu yeniden dogrulamak için basarisiz olursa, posta kutunuzu
    De-aktif olacak!

    tesekkürler
    Sistem Yöneticisi
  • 26-01-2013, 20:30:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimde e-mail kutum son zamanlarda bu tip e-maillerle doldu, spamcıların bir sonraki durağı ne merak ediyorum.
  • 27-01-2013, 00:27:59
    #3
    Gmail'de engellemek daha kolay hotmail'e göre.

    Gene de, bir türlü sonu gelmiyor spam maillerin.