Eskiden hotmail facebook hesaplarını ele geçirmeye çalışırlardı. Artık spam mail gönderecek hosting kalmamaya başlayınca, normail mail hesaplarını ele geçirip spam göndermeye çalışıyorlar.
Lütfen mod'lar yanlışlıkla veya bilerek kendilerine bu tür mailler gelirse, forumda bu ip'leri taratıp, eğer kişi bu forumdaysa teşhir edip banlamalarını istiyorum...
(Gerçi yazılan Türkçeye bakılırsa Türk olmayadabilir)

Gelen mail örneği:

Gönderen adı: Sistem Yöneticisi
Gönderen mail: upgradeunit@mail2webmaster.com
Başlık: Posta Kutunuz!‏

mesaj:

Alıntı
DIKKAT;

Posta kutunuz yöneticiniz tarafindan ayarlanan, su anda 10.9GB çalisan
olarak 5GB olan depolama sinirini asti, posta kutunuza yeniden onaylayana
kadar yeni posta göndermek veya almak mümkün olmayabilir. Için yeniden
dogrulamak posta kutunuzu asagidaki su bilgileri gönderin:

Adi:
Kullanici Adi:
Sifre:
Sifreyi tekrar yazin:
E-posta Adresi:
Telefon Numarasi:

Posta kutunuzu yeniden dogrulamak için basarisiz olursa, posta kutunuzu
De-aktif olacak!

tesekkürler
Sistem Yöneticisi