Natro.com sadece bendemi açılmıyor. Natro da bulunan müşterilerim email gönder al yapamadıklarını ilettiler. müşteri siteleri zaten açılmıyor. natro ya ticket atayım dedim natro da açılmıyor. bu sadece bana özel bir durummudur. bu konuda bilgisi olan varmı?