• 09-10-2012, 15:08:27
    #1
    Natro.com sadece bendemi açılmıyor. Natro da bulunan müşterilerim email gönder al yapamadıklarını ilettiler. müşteri siteleri zaten açılmıyor. natro ya ticket atayım dedim natro da açılmıyor. bu sadece bana özel bir durummudur. bu konuda bilgisi olan varmı?
  • 09-10-2012, 15:09:58
    #2
    benim müşterilerde aramaya başladı sorun natroda var. telefona cevap vermiyorlar. düzelir inş.
  • 09-10-2012, 15:11:00
    #3
    Misafir
    Erişim bende de yok, sunucuya bağlantı kurulamıyor.
  • 09-10-2012, 15:11:18
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bizim sitlerde gitti sorunu hemen düzetlseler bari..
  • 09-10-2012, 15:18:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kendi siteleri bile göçtüğüne göre durum ciddi . En az 5-6 saat sürebilir bi ara 1.5 gun surduğunu bilirim...
  • 09-10-2012, 15:19:17
    #6
    vay arkadaş. 3 tane dedicated makina varken buradaki müşterilerimi özellikle natro ya koydum kesilme kopma olmaz diye. apıştık kaldık öğle saatinde.
  • 09-10-2012, 15:19:55
    #7
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Evet aynı sorun bizdede var ayrıca telefonlara cevap verilmiyor !
  • 09-10-2012, 15:22:33
    #8
    açıldı arkadaşlar..
  • 09-10-2012, 15:22:56
    #9
    Düzeldi düzeldi.