• 16-10-2012, 20:41:26
    #19
    Üyeliği durduruldu
    hala açılmıyor
  • 16-10-2012, 20:44:35
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş tamam sorun çözüldü şu an. Ne kadar kaybımız var; 1 saat. Asıl sorun ise saat 19.00-21.00 arası benzer kabusları her gün görüyorum. Site ya açılmayıp garip hatalar veriyor ya da çok ağır açılıyor. İlk kez natro kullandım. FİYASKO
  • 16-10-2012, 20:45:45
    #21
    Yillardir Natro kullanirim ilk kez boyle sorun oldu ve hemen cozuldu.

    Yigidi oldur, Hakkini teslim et.. Umarim hic bozulmazlar.
  • 16-10-2012, 22:08:45
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Natro hala kapalı ve telefonum 1 saattır susmuyor.Çıldırmak üzereyim
  • 16-10-2012, 22:28:47
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Tahmin edebileceğiniz gibi yurt dışı kaynaklı bir siber saldırıdan dolayıymış. Öyle cevap attılar.
  • 16-10-2012, 23:28:21
    #24
    Networkümüzde bulunan NameServerlerimize yapılan Yurtdışı kaynaklı UDP atakta, saldırı alan NameServer IP adresleri Yurtdışına kapatılmıştır.
    Bu süre boyunca makinalarınızdaki DNS lerde 8.8.8.8 ve bunun gibi yurtdışı DNS server kullanıyorsanız serverlerde barındırılan sitelerin DNS sorguları yapılamadığı için erişiminiz olmamıştır.
    Ancak Yurtiçi bir DNS kullanıyorsanız (Örnek 195.175.39.39) sitelerinizde erişim sıkıntısı yaşanmamıştır.

    Problem Network ekibimizin çalışmaları sonucunda saat 22:45 itibarı ile giderilmiş olup şu an için NameServer larımız tüm Dünyadan sorgulanabilmektedir.

    Saygılarımzla,
  • 17-10-2012, 20:51:44
    #25
    Alıntı
    "Networkümüze yurt dışı tabanlı yüksek seviyede atak(saldırı)dan dolayı kısa süreli erişim problemi yaşamış olabilirsiniz.
    Teknik ekibimiz tarafından yapılan düzenleme doğrultusunda erişim problemi giderilmiştir.

    Dilerseniz, hizmetlerinize kısa süre içerisinde erişmeyi tekrar deneyebilirsiniz.
    Olası bir erişememe durumunda, tarafımıza bilgi vermeniz halinde kontrolü sağlanacaktır.

    İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz."
    natrodan gelen ticket cevabı
  • 17-10-2012, 21:23:00
    #26
    Misafir
    Kim ne için, hangi amaçla saldırır böyle bir firmaya aklım almıyor...
  • 17-10-2012, 21:27:29
    #27
    Şahin DAĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim ne için, hangi amaçla saldırır böyle bir firmaya aklım almıyor...
    valla şahin sana bana ona neden saldırıyorlar ise bu tarz firmalara da bunun için saldırıyorlar