Eski adı KDM.net.tr olan yeni adı Netman.net.tr olan firmadan şikayetçiyim.Sitelerinde 1 tane proticaret host barındırıyorum güncelleme yapmam gerekiyor kendilerine mail attım fakat hiç birşeyyapmadılar.Ne mail adreslerinden ulaşabiliyorum nede attığım ticketlere cevap veriyorlar.
Yaklasık 1 ay 10 gün önce falan ticket attınm msn den söyledim fakat birşey yapmadılar ve suan ulaşamıyorum...
Netman.net.tr Şikayetçiyim
5
●746
- 18-08-2012, 13:43:22
- 18-08-2012, 13:51:37kanıt olarak ticketlerim var fakat burda yayınlamayı doğru bulmuyorum çünki firma daha sonra gizlilik ihlali diyebilir.Moderatörler isterse onlara gönderebilirim.
- 18-08-2012, 16:23:39Kanıtları tarafıma iletiniz.OzgurUlupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:23:39 -->-> Daha önceki mesaj 14:24:19 --
Şikayet açan üye haklıdır.24 temmuzdan 8 ağustosa kadar ticketlara cevap yazılmamış.