Konu
Netman.net.tr Şikayetçiyim
18-08-2012, 13:51:37
#3
OzgurUlupinar
kanıt olarak ticketlerim var fakat burda yayınlamayı doğru bulmuyorum çünki firma daha sonra gizlilik ihlali diyebilir.Moderatörler isterse onlara gönderebilirim.