• 16-08-2012, 11:13:44
    #1
    Arkadaslar bu aralar birileri mail üzerinden resim gönderim exe ile bilgisayarınız da sorun cıkarabilir cakallara dikkat


    hatta r10 da bu mail adresi kontrol edilsin bu sekil de bir üye varsa uzaklastırın


  • 16-08-2012, 12:01:50
    #2
    Bildiğim kadarıyla r10'a hotmail uzantılı mail ile üye olunamıyor.
  • 16-08-2012, 12:06:46
    #3
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla r10'a hotmail uzantılı mail ile üye olunamıyor.
    Kesinlikle olunmuyor, sayın "kategori mod." bilgili olduğunuz aşikar.
  • 16-08-2012, 13:07:49
    #4
    Bir kaç hosting firmasınıda böyle test etmişlerdi aynı kişi veya kişiler sanırsam.Güvenlik testi için iyi oluyor aslında
  • 16-08-2012, 15:30:43
    #5
    bende yaşamıştım böyle bir durum farklı birisiydi. Dikkatli olmak gerekli
  • 16-08-2012, 16:22:39
    #6
    Linux kullanmanın faydaları : )
    O dosya gelmez, gelsede exe sadece süs gibi durur.
  • 16-08-2012, 20:01:56
    #7
    PRGRUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux kullanmanın faydaları : )
    O dosya gelmez, gelsede exe sadece süs gibi durur.
    Linux insanı rahatlatıyor stresini alıyor eğlence için virüs indirip 2 kere tıklatıyor.
  • 16-08-2012, 21:13:41
    #8
    orcnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux insanı rahatlatıyor stresini alıyor eğlence için virüs indirip 2 kere tıklatıyor.
    O nasıl bir şey kardeş öle
  • 16-08-2012, 22:17:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    orcnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux insanı rahatlatıyor stresini alıyor eğlence için virüs indirip 2 kere tıklatıyor.
    Windows Linux'dan daha güvenli.

    Bkz: (Buffer Overflow)