Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğim kadarıyla r10'a hotmail uzantılı mail ile üye olunamıyor.
Kesinlikle olunmuyor, sayın "kategori mod." bilgili olduğunuz aşikar.