• 11-12-2010, 23:18:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Göz gezdirirken gördüm Arkadaşlar AtaMedyanın sitesini çalmıslar. Kendileri ile görüştüm bird pişkin pişkin Türkiyenin Lider firmalarından biriyiz kendimiz yaptık diyor.

    AtaMedyayı aradım fakat mesai saatleri dışındalar sanırım. İnsanın nasıl vijdanı rahat ediyor anlamıyorum son günlerde iyice çoğaldı bunlar emeğe saygı filan kalmadı.

    Msn görüşmemiz: Link

    Çalınan site: ata.com.tr
    Çakma: linadesign.net
    Çalınan tema link: Link

    Birde hemşerim olacaklar

    Artık bunlara kim dur diyecek
  • 11-12-2010, 23:24:58
    #2
    Allahalla gülmekten öldüm ya şu konusmalara bak nasıl insanlar var arkadaşım
  • 11-12-2010, 23:33:35
    #3
    zaten tasarım oturaklı olmamış sitelerinde
    kaynak kodunu şifreseniz bunlar başınıza gelmezdi
  • 12-12-2010, 00:25:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Görüştüm kendileri ile kaldırıcaklar. Arkadaşlar özür dileriz bizim haberimiz yok diyor eleman yapmıs diyor.
  • 12-12-2010, 01:34:23
    #5
    tasarımınız gerçekten güzel yanlız böyle bi çalma işi olması çok ücüzü geçmiş olsun
  • 12-12-2010, 03:14:05
    #6
    zuzurapper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüştüm kendileri ile kaldırıcaklar. Arkadaşlar özür dileriz bizim haberimiz yok diyor eleman yapmıs diyor.
    Son zamanlarda ben bilmiyom, eleman yapmış muhabbeti çok olmaya başladı hayırlısı.
  • 12-12-2010, 03:23:48
    #7
    Eleman geri kaldırmış galiba.
  • 12-12-2010, 11:48:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    evet değiştirmiş temayı
  • 12-12-2010, 12:10:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Zor bela kaldırdılar birde geçmişler herkes şimdi böyle yapıyor diyor bu suç değil diyor yırtık yüzlü bunlar.