zuzurapper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüştüm kendileri ile kaldırıcaklar. Arkadaşlar özür dileriz bizim haberimiz yok diyor eleman yapmıs diyor.
Son zamanlarda ben bilmiyom, eleman yapmış muhabbeti çok olmaya başladı hayırlısı.