• 29-08-2010, 20:39:53
    #19
    Üyeliği durduruldu
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle türkçede cümlenin ilk harfi büyük olur, nokta işaretine kadar özel isim gelmedikçe küçük yazılır.

    Bakkalı çakkalı yok bu işin, ihs isimtescil ve birçok domain firmasından alabilirdiniz.

    Demek ki sizde işinize önem vermemişsiniz.

    İyi çalışmalar.

    TÜRK DEĞİLİM Kİ TÜRKÇEYİ İYİ KULLANAYIM.

    İşime Öyle Geliyor ve Bu Adam da Domain Satıyor. Neden Ondan Almayayım ki? İsimtescil Günde Binlerce Domain Satıyor. Ve Senin ne Haddine ki "Bakkalı Çakkalı" Yok Diyorsun?
  • 29-08-2010, 20:51:07
    #20
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle türkçede cümlenin ilk harfi büyük olur, nokta işaretine kadar özel isim gelmedikçe küçük yazılır.

    Bakkalı çakkalı yok bu işin, ihs isimtescil ve birçok domain firmasından alabilirdiniz.

    Demek ki sizde işinize önem vermemişsiniz.

    İyi çalışmalar.
    Türkçede cümlenin ilk harfi ve Türkçe gibi özel isimlerde büyük yazılır ve Türkçede domain değil alan adı kelimesi kullanılmalıdır. Yanlış anlama sadece ufacık bir uyarı.

    Nefret02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TÜRK DEĞİLİM Kİ TÜRKÇEYİ İYİ KULLANAYIM.
    Türk olmadığınızla bir alâkası yok bu durumun. Türkçeyi kullanan herkes doğru kullanmak zorundadır; nasıl biz başka bir dili doğru kullanmak zorundaysak...
  • 29-08-2010, 20:52:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    konuyu dağıtmaktan başka bir işin yok mu? hadi git ya. bir de senle mi uğraşayım ? Konuyu Dağıtma.
  • 30-08-2010, 00:33:51
    #22
    Nefret02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TÜRK DEĞİLİM Kİ TÜRKÇEYİ İYİ KULLANAYIM.
    Valla bu yorumdan sonra açıkcası ben bir ırkçılık sezdim. Bu yüzden 2 taraf içinde iyi olmuş diyorum, herkes önlemini alacak. İşinizi resmi yapmamak için ordan burdan host-domain alıyorsunuz vergiden kaçmak için. İşte böyle olur tabi.
    Saygılar.
  • 30-08-2010, 02:35:39
    #23
    valla alan adın önemli olsaydı forumda bir sürü işini hakkıyla yapan şirketler var ordan alabilirdin.
  • 30-08-2010, 02:47:45
    #24
    Konu hakkında bir şey yazmıyorum. Sadece kendi düşen ağlamaz.

    Asıl mesele konuna yazanlara saygılı cevaplar vermek zorundasın. Saygısızlık yapma hakkını sen kendinde nasıl buluyorsun anlayamadım.

    Eleştirilemez olarak mı görüyorsun kendini benden sana bir tavsiye saygılı olman yönünde.

    Kolay gelsin. Geçmiş olsun.
  • 30-08-2010, 05:05:40
    #25
    Üyeliği durduruldu
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçede cümlenin ilk harfi ve Türkçe gibi özel isimlerde büyük yazılır ve Türkçede domain değil alan adı kelimesi kullanılmalıdır. Yanlış anlama sadece ufacık bir uyarı.
    Eğer benimkini bu arkadaş ile göz önünde bulundurursak, devede kulak gibi kalır.

    Amaç burada herkezi eleştirip, gövde gösterisi yapmak değil.

    Nefret02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TÜRK DEĞİLİM Kİ TÜRKÇEYİ İYİ KULLANAYIM.

    İşime Öyle Geliyor ve Bu Adam da Domain Satıyor. Neden Ondan Almayayım ki? İsimtescil Günde Binlerce Domain Satıyor. Ve Senin ne Haddine ki "Bakkalı Çakkalı" Yok Diyorsun?
    Ne haddime ise açmayacaksınız bu konuyu bu forumda, işinize bu kadar sadıksınız ki çok önemli domaininizi kaliteli yerlerden almıyorsunuz.

    Evine 2 tane bilgisayar alan sistem uzmanı oluyor yahu peh..
  • 30-08-2010, 11:46:13
    #26
    Üyeliği durduruldu
    UzmanShell ne arkadaş ya başka firma bulamadın mı burda işinin eri çok insan var onların yerine gidip vpsden dedicated satışı yapanlardan domain almaya kalkarsan olacağı bu
  • 30-08-2010, 12:49:01
    #27
    Üyeliği durduruldu
    WestCoast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UzmanShell ne arkadaş ya başka firma bulamadın mı burda işinin eri çok insan var onların yerine gidip vpsden dedicated satışı yapanlardan domain almaya kalkarsan olacağı bu
    Arkadas yanlıs yapmışş..Haklısınız ama o kadar host satan insan var bu forumda..


    Yer SAglayici Faaliyet Belgesi Herkes basvuru yapıp alıyor..Ve yine aynı şey insan kime güvenecegini bilmiyor..


    iyi forumlar