Öncelikle türkçede cümlenin ilk harfi büyük olur, nokta işaretine kadar özel isim gelmedikçe küçük yazılır.
Bakkalı çakkalı yok bu işin, ihs isimtescil ve birçok domain firmasından alabilirdiniz.
Demek ki sizde işinize önem vermemişsiniz.
İyi çalışmalar.
Türkçede cümlenin ilk harfi ve Türkçe gibi özel isimlerde büyük yazılır ve Türkçede domain değil alan adı kelimesi kullanılmalıdır.

Yanlış anlama sadece ufacık bir uyarı.
TÜRK DEĞİLİM Kİ TÜRKÇEYİ İYİ KULLANAYIM.
Türk olmadığınızla bir alâkası yok bu durumun. Türkçeyi kullanan herkes doğru kullanmak zorundadır; nasıl biz başka bir dili doğru kullanmak zorundaysak...