DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçede cümlenin ilk harfi ve Türkçe gibi özel isimlerde büyük yazılır ve Türkçede domain değil alan adı kelimesi kullanılmalıdır. Yanlış anlama sadece ufacık bir uyarı.
Eğer benimkini bu arkadaş ile göz önünde bulundurursak, devede kulak gibi kalır.

Amaç burada herkezi eleştirip, gövde gösterisi yapmak değil.

Nefret02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TÜRK DEĞİLİM Kİ TÜRKÇEYİ İYİ KULLANAYIM.

İşime Öyle Geliyor ve Bu Adam da Domain Satıyor. Neden Ondan Almayayım ki? İsimtescil Günde Binlerce Domain Satıyor. Ve Senin ne Haddine ki "Bakkalı Çakkalı" Yok Diyorsun?
Ne haddime ise açmayacaksınız bu konuyu bu forumda, işinize bu kadar sadıksınız ki çok önemli domaininizi kaliteli yerlerden almıyorsunuz.

Evine 2 tane bilgisayar alan sistem uzmanı oluyor yahu peh..