Konu hakkında bir şey yazmıyorum. Sadece kendi düşen ağlamaz.
Asıl mesele konuna yazanlara saygılı cevaplar vermek zorundasın. Saygısızlık yapma hakkını sen kendinde nasıl buluyorsun anlayamadım.
Eleştirilemez olarak mı görüyorsun kendini benden sana bir tavsiye saygılı olman yönünde.
Kolay gelsin. Geçmiş olsun.