TÜRK DEĞİLİM Kİ TÜRKÇEYİ İYİ KULLANAYIM.
Valla bu yorumdan sonra açıkcası ben bir ırkçılık sezdim. Bu yüzden 2 taraf içinde iyi olmuş diyorum, herkes önlemini alacak. İşinizi resmi yapmamak için ordan burdan host-domain alıyorsunuz vergiden kaçmak için. İşte böyle olur tabi.
Saygılar.