• 24-07-2007, 09:32:43
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WHP Portal Dosya Yükleme Merkezi | Herkes Kullanacak | www.whpportal.net kulanılmış temayı değiştirsen tam süper olurdu
  • 24-07-2007, 11:10:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HyperText ve AlperenSonad, madem söylediğiniz fiyatlarda reseller veriyorsunuz, bir sunucuda kaç reseller açıyorsunuz ? Ya çok fazla reseller açıp adam gibi hizmet vermiyorsunuz, yada çok zenginsiniz vatandaşa hizmet olsun diye cepten yiyorsunuz, bana ikincisi inandırıcı gelmiyor, birinciside değil diyorsanız peki ya ne yapıyorsunuz ?
  • 24-07-2007, 12:37:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HyperText ve AlperenSonad, madem söylediğiniz fiyatlarda reseller veriyorsunuz, bir sunucuda kaç reseller açıyorsunuz ? Ya çok fazla reseller açıp adam gibi hizmet vermiyorsunuz, yada çok zenginsiniz vatandaşa hizmet olsun diye cepten yiyorsunuz, bana ikincisi inandırıcı gelmiyor, birinciside değil diyorsanız peki ya ne yapıyorsunuz ?

    merhabalar hocam ilk önce şunu belirtmek isteyimki yanlış düşünüyorsunuz hesaplarsanız diğer firmalarda aynı biçimde aynı fiyatta hizmet sağlıyorlar biz müşteriye her konuda her türlü desteği sağladığımızdan eminiz + şunuda belirtiyim alperen bey yanlış yazmış biz o paketi aylık 5 ytl ye satmıyoruz o kampanyada ve yıllık 50 ytldir 1 gb reseller paketi aylık 10 ytl dir denemek isterseniz buyrun
    msn : admin@dh.gen.tr
  • 24-07-2007, 13:36:08
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hemen hemne hergün yaşanıyor bu tip olaylar. r10'a bakmadan sormadan-soruşturmadan hosting,reseller,domain,dedicated vb. vs. almayın! ayrıca geçmiş olsun.
  • 24-07-2007, 13:43:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bu yonjahost benden reseller almayı düşünüyordu sonradan yok oldu ... aman kardeşim her host işi yapana güvenmeyin ...
  • 05-08-2007, 12:08:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben O arkadaşı tanıyordum daha önce bir iş yapmıştık boyle şeyler olmamıştı sordum kendisine anlattı buyrun caps

  • 10-08-2007, 23:38:50
    #16
    Ben 7 liranın hesabını yapmadım dediğim gibi .. o gün arkadaşın cenazasi varmış başka biri açmış msn i ve o engellemiş .. en azından yusuf bey bana böyle söledi geçen gün...

    destek@yoncahost.com da hala sorunlar çözülmedi dedi . o yüzden ben bu başlığı açtım..