Ben 7 liranın hesabını yapmadım dediğim gibi .. o gün arkadaşın cenazasi varmış başka biri açmış msn i ve o engellemiş .. en azından yusuf bey bana böyle söledi geçen gün...
destek@yoncahost.com da hala sorunlar çözülmedi dedi . o yüzden ben bu başlığı açtım..