• 24-07-2007, 00:03:09
    #1
    Yonca Host dan yaklaşık 3 hafta önce felan reseller aldım 7 YTL ye sorunlar çıktı felan sonrada dedimki; " para iadesi yaparmısınız " onlarda yarın sorun çözülmezse yaparız dediler .(öğrenciyiz nede olsa ) Neyse Bugüne geldik engellemiş adam beni 3 hafta boyunca. Şimdide bir şekilde ulaştım : Biz size para iadesi yaparız demedik diyor.. Hemen bir caps yolladım o günün ileti geçmişi ni anında engelledi.

    Ben işin 7 Lirasında değilim . Ya Yıllık ödeseydim ne olacaktı ?
    Şimdi soruyorum size böyle ticaret olurmu ? ....

    ileti geçmişinden bir görünüm :


    Saygılarımla
  • 24-07-2007, 00:22:36
    #2
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yonca Host dan yaklaşık 3 hafta önce felan reseller aldım 7 YTL ye sorunlar çıktı felan sonrada dedimki; " para iadesi yaparmısınız " onlarda yarın sorun çözülmezse yaparız dediler .(öğrenciyiz nede olsa ) Neyse Bugüne geldik engellemiş adam beni 3 hafta boyunca. Şimdide bir şekilde ulaştım : Biz size para iadesi yaparız demedik diyor.. Hemen bir caps yolladım o günün ileti geçmişi ni anında engelledi.
    Ben işin 7 Lirasında değilim . Ya Yıllık ödeseydim ne olacaktı ?
    Şimdi soruyorum size böyle ticaret olurmu ? ....
    ileti geçmişinden bir görünüm :

    Saygılarımla
    keşke oyle demeselerdi, ödeyemeyiz diyip en azından sorunu gidermeye çalışabilirlerdi. geçmiş olsun arkadaşım
  • 24-07-2007, 00:23:49
    #3
    Konu ister istemez 7 liraya reseller olurmuya kayacak ama ben sadece geçmiş olsun diyorum..
  • 24-07-2007, 00:34:16
    #4
    Niye olmasın ben 5 ytl ye astıyorum o adam hata etti diye bizde mi yanıyoz lafın nerye gideceğini düşününde söyleyin benden host alacak almaz ucuz satmak suç kimi delirtiyorsunuz
  • 24-07-2007, 00:47:07
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1) Çok ucuz etin yahnisi yenmez ( dikkat ucuz değil çok ucuz ),
    2) Adamlar ( hostingCİ ( firma değil ) ) o kadar acizki 7 YTL için bile kendilerini böyle küçük duruma düşürüyorlar, ne beklersiniz ki bunlardan ?
  • 24-07-2007, 01:00:40
    #6
    alalala çok ucuza satıyorum kaliteli aylık 5 ytl var mı kötü değil bizim yahnimiz yenir buyrun ikram edelim
  • 24-07-2007, 01:04:12
    #7
    HyperText adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alalala çok ucuza satıyorum kaliteli aylık 5 ytl var mı kötü değil bizim yahnimiz yenir buyrun ikram edelim
    aynen. benim 1gblık reseller paketim aylık 5ytl. türkçe cpanel, fantastico ve whm.
    7/24 telefon ile destek (msnde değilsem), ki günün minimum 10saati online oluyorum. ben online değilsem bile arkadaşım kesinlikle online olur. müşterilerimizi asla desteksiz bırakmayız

    ucuz fiyatada pekala çok iyi hizmet verilebilir!
  • 24-07-2007, 01:05:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    7 ytl istiyorsunda geri?3 Hafta kullandınmı reselleri.
  • 24-07-2007, 01:13:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sitelerinde Geri ödeme ile bir yazı varmı ? Dikkat Ettinizmi