Soner Çetin Rezilliği...
32
●2.554
- 02-05-2010, 22:12:35Misafirbenmi banlattırdımlan seni hem herkezi dolandırıyorsun hakkımızı aradığımızdada beni arayıp hakaret ediyorsun kimsin sen 19 yasında bebe senin yasında benim oğlum var ama sen merak etme nasılsa yanına geldiğimde bol bol konusucaz seninle telde bana soğlediklerini bakalım yuzumede soğleyebilecenmi
- 02-05-2010, 22:16:06Senden delikanlı olduğum kesin. 20 yaşındayım ama yalan konuşmuyorm. Çocuğuma öğretecek güzel şeylerim var, yalandan dolandan başka. Ban yemem hiç sorun değil. R10'dan profilim gitmiş ne kaybederim ?garipserseri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim yaşımda oğlun var demek, Onun halini çok merak ediyorum. Acaba babası gibi yalancı biri mi olacak ?
Merak etme, gelmeni iple çekiyorum. Yüzüne söylemek istediğim daha birçok şey var. Ben senin gibi telefonda delikanlı olupta, annene, bacına, sövmem. Huyum değil.
2 Kat yaşıma gelmişsin ama adam olamamışsın. Yazıklar olsun. Seni tanıdığım güne, seninle iş yaptığım güne, senin için verdiğim emeğe. Lanet olsun. Başka bişey demiyorum. - 02-05-2010, 22:20:10Misafirsen değilmisin bana tel acıpta kufur eden anlamıyorum sen değilmisin beni guvenilir hostingi dolandıran iş yapmış sana verdiğim hangi işi yaptın utanmaz merak etme geldiğimde bol bol konusucaz artık burda yazmıyorum senide adam zannedip cevap yazıyorum geldiğimde sen delikanlılığımı goruceksin merak etme gelirken oğlumuda getiricem o sana gerekeni yapıcaktır zaten konu kilit benim içinburak_cezaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada baskasının isminde rezil etmede adamıda banlatma - 02-05-2010, 22:27:31Ben sana telefonu açtığında, "********" dedim inkar etmiyorum.garipserseri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anama bacıma söven sensin, bende madem öyle gel yap görelim diyorum.
Güvenilir Hosting'imi dolandırdım.
Allah'ım sen büyüksün. Allah'ım sen görüyorsun. Ulan Allah'tanda mı korkun yok. Bu kadarlık bir insanmısın sen. Nasıl bir yüz var, nasıl bir şeref var sende anlamıyorum. Geldiğinde bol bol konuşmaya umarım ki vaktin olacak! Oğlunda beraber gelsin, başımın üzerinde yeri var. Eminim ki senden daha delikanlıdır. Sözünün eridir.
Gelmeni hergün iple çekeceğim. Hergün yalvaracağım Allah'a. Gel diye. Umarım ki gelirsin. O zaman seninle görüşeceğim ben. Başkasının işine karışma, sen kendi işine bak. - 02-05-2010, 22:50:23Misafirburak_cezaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




cevap yok artık sana gelince gorusucez Allahtan bahsedicek en son kişi sensin sahtekar
- 03-05-2010, 17:13:08Sizi gözü tutanlarda bakınız XspeedErasmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sikayetim-var/624...anasmayin.html
Geçmiş olsun... - 04-05-2010, 16:54:20Zamanında 30 TL çarptı bizi, haram zıkkım olsun başka birşey demem kendisine.
Allah'ım sen büyüksün. Allah'ım sen görüyorsun. Ulan Allah'tanda mı korkun yok. Bu kadarlık bir insanmısın sen. Nasıl bir yüz var, nasıl bir şeref var sende anlamıyorum. Geldiğinde bol bol konuşmaya umarım ki vaktin olacak! Oğlunda beraber gelsin, başımın üzerinde yeri var. Eminim ki senden daha delikanlıdır. Sözünün eridir. 