Erasmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi adamı zaten baştan beri gözüm tutmadı benim.

Geçmiş olsun umarım hakkını alırsın.
Sizi gözü tutanlarda bakınız Xspeed

https://www.r10.net/sikayetim-var/624...anasmayin.html

Geçmiş olsun...