Konu
Soner Çetin Rezilliği...
03-05-2010, 17:13:08
#26
Xspeed
Erasmus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vallahi adamı zaten baştan beri gözüm tutmadı benim.
Geçmiş olsun umarım hakkını alırsın.
Sizi gözü tutanlarda bakınız Xspeed
https://www.r10.net/sikayetim-var/624...anasmayin.html
Geçmiş olsun...