ama bakalım.. bugünde bir geçsin, olmazsa yine telefon açacam. mail e cevap vermiyorlar O.o
isimtescil hep böylemidir?
30
●1.599
- 22-06-2007, 17:50:17Üyeliği durduruldurusyadan almak daha akıl karı açıkçası, zaten rus arkadaşta var
ama bakalım.. bugünde bir geçsin, olmazsa yine telefon açacam. mail e cevap vermiyorlar O.o
- 22-06-2007, 18:23:59Türk şirketi olarak domain konusunda en güvendiğim natro normal havale ile 15 dk da regleniyor ve online destekleri her zaman olmasada boş zamanını yakalıp derdini anlatman yetiyor ki sadece havale bildirimi yaptığında bile en geç 30 dk da aramadan bile alıyorum çok güzel
- 22-06-2007, 18:52:27Üyeliği durduruldubirtek isim tescil de ru var ne yazıkki. ama alan adlarını ben markum dan alıyorum. linesisten almıştım. ama pek memnun kalmadım diyelim...
- 22-06-2007, 20:59:40
- 22-06-2007, 21:04:26Üyeliği durdurulduKatılmıyorum,domainde bir numara Alantron ' dur.Yaklaşık 2 aydan bu yana çalışmaya başladım,gerçekten super,hatta super otesi.Çalışırsanız sizde gorebilirsiniz.Kesinlikle tavsiye derim.Ama İHS nin kotu oldugu asla soylemiyorum.Sadece Alantron daha iyi o kadar.triangle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Saygılar.. - 22-06-2007, 22:38:29Üyeliği durdurulduArkadaşlar, söylediklerinizin hiçbiri .ru alan adını satmıyor =)
- 22-06-2007, 23:05:59Üyeliği durdurulduYok ben Alantron ' u zaten .ru için soylemedim.Genel olarak soyledim .com.net.org.info için.BlackPhoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama .ru içinde önereceğim yabancı firma var istersen bir bak..
RU Domain Name Registration - Russia Domain Names | Europe Registry
Fiyatı tuzludur ama sorun olmaz.
Saygılar.. - 22-06-2007, 23:16:07Üyeliği durdurulduRU-CENTER - ğåãèñòğàöèÿ äîìåíîâ âòîğîãî óğîâíÿ â çîíàõ .RU, .COM, .NET, .ORG, BIZ, INFO. Óñëóãè DNS (Primary è Secondary), Web-forwarding, Mail-forwarding. Óñëóãè ïî äîìåíàì. Òåõíè÷åñêàÿ ïîääåğæêà äîìåíà. Ğàñïğåäåëåíèå IP-àäğåñîâ, àâòîíîìíûõ ñèñòåì, nasıl satmıyor yafsBlackPhoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

buradan al diycem de rus mus mafyası giriyo olaya galiba ruslar dısındakilere satıs yok mu ne senin dedigin gibi
