• 29-03-2010, 11:59:18
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu yaşıma kadar 1 kere isimtescil firması ile çalıştım. Allah korusun bir daha çalışmam daha kaliteli ve hizmet kalitesi iyi olan firmalar varken..

    Benden sana tavsiye isimtescil'den vazgeçip Türk Ticaretle çalışmada, yağmurdan kaçarken doluya tutulma.. Daha kaliteli firmalar mevcut..

    Geçmiş olsun..
  • 29-03-2010, 13:57:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hala bu firma hakkında bu kadar şikayet varken nasıl batmıyorlar ona sasıyorum geçmiş olsun hocam
    neden batmaz açklıyım sana, şimdi günde 254 adet domain kaydı yapılan bir yer her domainden 2 TL kazansa bu 500 TL günde yapar bunu ay ile çarptığımız zaman ise 15240 TL para yapar şimdi sana soruyorum ayda 15 bin kazanan firma batarmı ?