Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu yaşıma kadar 1 kere isimtescil firması ile çalıştım. Allah korusun bir daha çalışmam daha kaliteli ve hizmet kalitesi iyi olan firmalar varken..
Benden sana tavsiye isimtescil'den vazgeçip Türk Ticaretle çalışmada, yağmurdan kaçarken doluya tutulma.. Daha kaliteli firmalar mevcut..
Geçmiş olsun..