• 18-03-2010, 00:33:41
    #19
    Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözlerinize dikkat edin...
    Cevap vermeyecektim de neyse, şikayet konusunda müşteri arayıp paket satmaya çalışıyorsun buna da iyilik diyorsun. Bu iyilik değil etik olmayan ticarettir, hatta ayıptır. İyilik peşindeysen sponsorluk bölümünde konu aç, tüm mağdurlara sponsor ol arkadaşım. 3,5 kuruş için yapmayın bunları
  • 18-03-2010, 02:56:13
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Namco arkadaşa geçmiş olsun öncelikle, adaserver e söylemek istediğim bişey var " Bugunun işini yarına bırakma " demek istediğimi anlamışsındır.
  • 23-03-2010, 15:18:23
    #21
    bende vps aldım SunucuTR (rexbilişim) den bi haftadır bekliyorum olmassa bende mahkemeye vereceğim arkadaşı ne telefona bakıyor ne mesaja :S
  • 05-04-2010, 14:27:55
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence kurumsal kaliteli firmalardan al..
    belki senin şanssızlığın